Screenity - Ubezpieczenie wyświetlacza telefonu - Tu Europa
OD 20 LAT W POLSCE
UBEZPIECZENIE ONLINE W 5 MINUT
SZYBKA WYPŁATA ODSZKODOWANIA
screenity

Ubezpieczenie wyświetlacza telefonu

Czy wiesz, że 8 na 10 usterek telefonów to uszkodzenia wyświetlacza?
Bądź mądry przed szkodą i ubezpiecz wyświetlacz Twojego telefonu!
Screenity:
Icon Wymienia wyświetlacz na nowy do sumy ubezpieczenia
Icon Obejmuje każde przypadkowe uszkodzenie
Icon Zapewnia serwis door to door
Kosztuje tylko 9,99 zł/miesiąc
phone

Kup ubezpieczenie i ochroń swój telefon dzięki bezpłatnej aplikacji

App StoreGoogle Play

lub dowiedz się więcej

Z aplikacją Screenity ubezpieczysz swój telefon, nie wychodząc z domu

left
right
step
1. Weryfikacja

Abyśmy mogli sprawdzić, czy Twój telefon nie został wcześniej uszkodzony, wystarczy, że za pomocą aplikacji przejdziesz krótki test sprawdzający.

screen
step
2. Zakup

Ubezpieczenie kupisz w prosty sposób za pomocą aplikacji. Twoja polisa będzie w niej dostępna w każdej chwili.

screen
step
3. Zgłoszenie szkody

W razie uszkodzenia wyświetlacza zadzwoń do nas za pomocą aplikacji, a my wyślemy do Ciebie kuriera.

screen
step
4. Naprawa

Dzięki usłudze door-to-door nie musisz tracić czasu na dostarczenie i odbiór telefonu. Zrobimy to za Ciebie!

screen
bg
step
2. Zakup

Ubezpieczenie kupisz w prosty sposób za pomocą aplikacji. Twoja polisa będzie w niej dostępna w każdej chwili.

step
4. Naprawa

Dzięki usłudze door-to-door nie musisz tracić czasu na dostarczenie i odbiór telefonu. Zrobimy to za Ciebie!

screenityscreenityscreenityscreenity
bg
step
1. Weryfikacja

Abyśmy mogli sprawdzić, czy Twój telefon nie został wcześniej uszkodzony, wystarczy, że za pomocą aplikacji przejdziesz krótki test sprawdzający.

step
3. Zgłoszenie szkody

W razie uszkodzenia wyświetlacza zadzwoń do nas za pomocą aplikacji, a my wyślemy do Ciebie kuriera.

Czym grozi uszkodzenie wyświetlacza?

Uszkodzenie wyświetlacza potrafi zupełnie uniemożliwić korzystanie z telefonu. Oznacza to między innymi:

icon
co najmniej kilka dni
bez telefonu
icon
stratę czasu na szukanie serwisu
oraz zawożenie i odbieranie telefonu
icon
wysokie koszty
naprawy

Dzięki ubezpieczeniu Screenity
załatwiamy wszystko za Ciebie:

  • odbieramy uszkodzony telefon
  • zawozimy do naprawy
  • pokrywamy jej koszt i przynosimy Ci sprawny telefon z powrotem!
screenity phone
screenity phone
screenity phone
Prawda, że wygodne?

Możesz korzystać z tej ochrony już za chwilę

Zacznij od pobrania naszej bezpłatnej aplikacji.

App StoreGoogle Play

Jak to działa?

Tak wygląda aplikacja

left
slider
slider
slider
slider
slider
slider
slider
right

Podoba Ci się nasza aplikacja?

Pobierz ją i chroń swój telefon:

App StoreGoogle Play
Pytania i odpowiedzi
Czy ochrona obejmuje porysowanie wyświetlacza? 
W przypadku, jeśli uszkodzenie wyświetlacza jest powierzchowne o charakterze estetycznym, np. porysowania, zadrapania, odbarwienia i nie ma ono wpływu na prawidłowe funkcjonowanie Twojego smartfonu, wówczas ochrona ubezpieczeniowa nie obejmuje takiego zdarzenia. Jeśli zaś Twój wyświetlacz ulegnie pęknięciu, ma to wpływ na prawidłowe funkcjonowanie smartfona i ochrona jest zapewniona. Szczegółowe informacje na temat wyłączeń przeczytasz w § 8 OWU.
Dlaczego dostaję odmowę, skoro mam sprawny wyświetlacz? Co może spowodować odrzucenie wniosku?
Jest kilka możliwych przyczyn negatywnego wyniku testu, mimo tego że wyświetlacz nie jest uszkodzony. Poniżej najczęstsze przyczyny takiej sytuacji:
  • zabrudzenia na lustrze lub wyświetlaczu telefonu – przed dokonaniem testu wyczyść je;
  • słabe światło – postaraj się wykonać test w dobrze oświetlonym pomieszczeniu;
  • niewyraźne zdjęcie w wyniku poruszenia telefonem– staraj się w trakcie wykonywania zdjęcia stabilnie trzymać telefon;
  • w przesłanym zdjęciu ekran telefonu nie jest widoczny w całości – upewnij się, że podczas robienia zdjęcia cały ekran jest widoczny w lustrze;
  • folia ochronna na wyświetlaczu – przed wykonaniem testu należy zdjąć folię ochronną;
  • na zdjęciu widoczne są palce, które zasłaniają wyświetlacz – upewnij się, że nie zasłaniasz ekranu palcami podczas robienia zdjęcia.

Jeśli przy kolejnej próbie, mimo usunięcia powyższych przyczyn, nadal otrzymasz negatywną odpowiedź, skontaktuj się z infolinią, wysyłając wiadomość e-mail na adres screenity@tueuropa.pl z opisem problemu. Niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnieniem zgłoszonej przez Ciebie sprawy.
Kiedy otrzymam zwrot środków w przypadku odmowy objęcia ubezpieczeniem?
W przypadku odmowy objęcia ochroną ubezpieczeniową składka zwrócona zostanie niezwłocznie, do 5-ciu dni roboczych licząc od daty otrzymania negatywnej odpowiedzi.
Czy w przypadku wymiany wyświetlacza tracę gwarancję producenta?
Informacja o tym, w jakich sytuacjach gwarancja producenta przestaje obowiązywać, powinna znajdować się m.in. w karcie gwarancyjnej urządzenia i na stronie internetowej producenta. Pamiętaj, iż gwarancja producenta w przypadku iPhone wynosi 12 miesięcy, natomiast dla każdego innego urządzenia - 24 miesiące.
Jeśli wymienię telefon (w ramach gwarancji producenta), czy ubezpieczenie nadal trwa?
Wymiana telefonu nie powoduje utraty ochrony ubezpieczeniowej. Wystarczy przesłać do nas raport wymiany/naprawy sprzętu wydany przez serwis lub sprzedawcę mailowo na adres:screenity@tueuropa.pl lub pisemnie na nasz adres korespondencyjny w terminie 30 dni od wymiany/naprawy. Do przesłanej wiadomości dołącz następuje informacje:
  • nazwę producenta nowego urządzenia,
  • model nowego urządzenia,
  • numer IMEI nowego urządzenia.
Jak mogę zrezygnować z ubezpieczenia?
Rezygnację z ubezpieczenia możesz przesłać mailowo na adres screenity@tueuropa.pl, jak również pisemnie na nasz adres korespondencyjny, podając następujące dane:
  • imię i nazwisko
  • numer polisy
  • numer IMEI urządzenia / nazwę urządzenia

Pamiętaj, że rezygnację z ubezpieczenia może złożyć tylko osoba, która zakupiła ubezpieczenie.
W jaki sposób mogę zgłosić szkodę?
W przypadku uszkodzenia wyświetlacza możesz zgłosić szkodę, wybierając jeden z poniżej wymienionych sposobów:
  • elektronicznie za pomocą formularza na naszej stronie internetowej,
  • mailowo na adres: szkody_screenity@tueuropa.pl,
  • telefonicznie pod numerami: 71 36 92 280 lub 801 500 300 (opłata wg stawek operatora)
    w godz. 8.00 - 20.00 od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 - 16.00 w soboty
  • pisemnie na nasz adres korespondencyjny.
W jakim czasie po zgłoszeniu szkody mój telefon zostanie ode mnie odebrany i ile zajmie naprawa (to znaczy po jakim czasie dostanę go z powrotem)?
To, co nas wyróżnia to działanie zgodnie z zasadą door to door. Odbierzemy, naprawimy i zwrócimy Ci Twój sprzęt do domu. W ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od zgłoszenia szkody Twój sprzęt zostanie odebrany na nasz koszt. Dołożymy wszelkich starań, żeby Twój telefon został naprawiony jak najszybciej, średni czas naprawy to 10 dni roboczych.
Do jakiej kwoty pokryjecie koszty naprawy wyświetlacza?
Suma ubezpieczenia wynosi 1000 zł, do tej kwoty naprawimy bądź wymienimy Twój wyświetlacz, lub wypłacimy świadczenie pieniężne do sumy ubezpieczenia. Z naszych badań wynika, że te kwoty w aż 95% przypadkach pokrywają w całości naprawę bądź wymianę wyświetlacza.
Co w sytuacji, gdy naprawa będzie droższa?
Jeśli kwota naprawy lub wymiany wyświetlacza przekroczy wysokość sumy ubezpieczenia, czyli 1000 zł, możesz skorzystać z dwóch opcji:
  • dopłacić różnicę, wówczas dokonamy naprawy lub wymiany wyświetlacza zgodnie z wyceną, kwotę i termin dopłaty ustalisz z pracownikiem Centrum Pomocy
  • jeśli nie zgodzisz się na dopłatę w związku z pokryciem kosztów naprawy/wymiany, odeślemy Twój smartfon i wypłacimy Ci świadczenie pieniężne do wysokości szkody, nie więcej niż suma ubezpieczenia wskazana na polisie.
Czy korzystacie z autoryzowanego serwisu?
Zlecamy naprawę serwisowi, który jest rozumiany jako punkt obsługi i naprawy urządzeń, realizujący naprawy wyświetlaczy objętych ochroną ubezpieczeniową. Może to być również nieautoryzowany punkt serwisowy, jednak w każdym przypadku jest to profesjonalny serwis zgodny z naszymi standardami.

Wszelkie prawa zastrzeżone © TU Europa SA 2018