Dlaczego warto wybrać ubezpieczenie Fachowiec od zaraz?
Części zamienne
W razie awarii sprzętu pokrywamy koszt części zamiennych do wysokości sumy ubezpieczenia.
Szeroki zakres pomocy
Pomoc specjalistów w przypadku zdarzeń losowych oraz awarii sprzętu RTV, AGD, PC na okres 12 miesięcy.
Szybka pomoc
Wystarczy jeden telefon do Centrum Alarmowego, by otrzymać fachową pomoc we własnym domu - 24h/dobę, przez cały rok.
Zastępczy sprzęt PC
Organizujemy i pokrywamy koszty użyczenia Ci sprzętu PC o podobnej specyfice na czas naprawy.
Ubezpieczenie Fachowiec od zaraz - na co zwrócić uwagę przy zakupie?
- Sprzęty, z których dziś korzystamy są zaawansowane technologicznie, do ich naprawy potrzebny jest specjalista. Może okazać się, że jesteś właścicielem modelu pralki, którą serwisuje tylko 4 specjalistów w całym województwie. Nasze Centrum Alarmowe zapewnia szeroką bazę specjalistów, dzięki temu nie musisz szukać fachowców na własną rękę.
- Wiek Twoich sprzętów nie może przekraczać 5 lat od daty produkcji. Aby stwierdzić wiek sprzętu, należy okazać dowód zakupu lub gwarancję producenta. Jeśli nie posiadasz tych dokumentów, wiek sprzętu PC, RTV/AGD, zweryfikuje specjalista na nasz koszt.
Przykładowe koszty diagnozy i naprawy sprzętu w domach:
Uszkodzona instalacja elektryczna w kuchni w czasie Wielkanocy, Wizyta elektryka i diagnoza + koszty dojazdu
Koszt: 450 zł
Popsuta pralka, przyjazd specjalisty, diagnoza i naprawa sprzętu koszty robocizny
Koszt: 250 zł
Zakres ubezpieczenia
Ubezpieczenie Fachowiec od zaraz zapewni Ci pomoc specjalistów w przypadku nagłych zdarzeń losowych lub awarii.
Pomoc specjalisty w przypadku zdarzenia losowego W czasie trwania 12-miesięcznej ochrony ubezpieczeniowej masz zapewnione 2 interwencje specjalisty (np. elektryka, hydraulika, szklarza), przy czym koszt każdej z nich jest refundowany do sumy 500 zł. Jeżeli koszt interwencji wraz z potrzebnymi materiałami przekroczy 500 zł, jesteś zobowiązany dopłacić różnicę. |
2 razy w ciągu 12 miesięcy, do 500 zł na 1 zdarzenie ubezpieczeniowe |
Naprawa sprzętu RTV/AGD w przypadku awariiW czasie trwania 12-miesięcznej ochrony masz zapewnione 2 naprawy sprzętu RTV/AGD przez specjalistę, przy czym koszt każdej z nich jest refundowany do sumy 500 zł. Jeżeli koszt naprawy wraz z potrzebnymi materiałami przekroczy 500 zł, jesteś zobowiązany dopłacić różnicę. Ubezpieczenie obejmuje wyłącznie sprzęty RTV/AGD, których wiek nie przekracza 5 lat od daty produkcji. |
2 razy w ciągu 12 miesięcy, do 500 zł na 1 zdarzenie ubezpieczeniowe |
Naprawa sprzętu PC w przypadku awariiW czasie trwania 12-miesięcznej ochrony masz zapewnioną 1 naprawę sprzętu PC przez specjalistę, przy czym jej koszt jest refundowany do sumy 300 zł. Jeżeli koszt naprawy wraz z potrzebnymi materiałami przekroczy 300 zł, jesteś zobowiązany dopłacić różnicę. Ubezpieczenie obejmuje wyłącznie sprzęty PC, których wiek nie przekracza 5 lat od daty produkcji. |
1 raz w ciągu 12 miesięcy, do 300 zł na zdarzenie ubezpieczeniowe |
Dozór ocalałego mieniaJeśli w Twoim miejscu zamieszkania wystąpi zdarzenie losowe, ale Twoje mienie nie uległo zniszczeniu lub uszkodzeniu i należy je zabezpieczyć, za pośrednictwem Centrum Alarmowego organizujemy i pokrywamy koszt jego dozoru przez pracownika ochrony. Czas dozoru to 48 godzin od zgłoszenia wystąpienia zdarzenia losowego. |
2 razy w ciągu 12 miesięcy, do 500 zł na 1 zdarzenie ubezpieczeniowe |
Transport ocalałego mieniaJeśli w Twoim miejscu zamieszkania wystąpi zdarzenie losowe, ale Twoje mienie nie uległo zniszczeniu lub uszkodzeniu i należy je zabezpieczyć, za pośrednictwem Centrum Alarmowego organizujemy i pokrywamy koszt transportu ocalałego mienia samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, do wskazanego przez Ciebie miejsca. |
1 raz w ciągu 12 miesięcy, do 800 zł na zdarzenie ubezpieczeniowe |
Przechowywanie ocalałego mieniaJeśli w Twoim miejscu zamieszkania wystąpi zdarzenie losowe, ale Twoje mienie nie uległo zniszczeniu lub uszkodzeniu i należy je zabezpieczyć, za pośrednictwem Centrum Alarmowego organizujemy i pokrywamy koszt przechowywania ocalałego mienia we wskazanym przez Ciebie miejscu. |
1 raz w ciągu 12 miesięcy, do 800 zł na zdarzenie ubezpieczeniowe |
Zdalna pomoc PCFachowiec od zaraz zapewnia zdalną pomoc PC, która polega na połączeniu się z Twoim komputerem przez specjalistę ds. PC i wsparcie w następującym zakresie: - pomoc i wsparcie przy codziennym użytkowaniu sprzętu i oprogramowania informatycznego, - pomoc specjalisty ds. PC w instalacji oprogramowania komputerowego (aktualizacje, antywirusy, firewall, systemy operacyjne, programy użytkowe), pod warunkiem, że posiadasz ważną licencję lub aktualizacja oprogramowania jest bezpłatna, - pomoc w zbadaniu i ewentualnym usunięciu wirusów oraz prawidłowym zabezpieczeniu danych, jeśli posiadasz program antywirusowy, - wsparcie w rozwiązywaniu problemów z komputerem tj. resetowanie, uruchomienie trybu awaryjnego itp., - pomoc w pozyskaniu, ściągnięciu i instalacji wybranego przez Ciebie darmowego i legalnego oprogramowania, - instalacji i konfiguracji nowych urządzeń takich jak drukarki, skanery itp. Zapewniamy zdalną pomoc PC pod warunkiem, że masz funkcjonalne połączenie z Internetem. Maksymalny czas rozmowy ze specjalistą ds. PC wynosi 60 minut. |
2 razy w okresie ochrony |
Zastępczy sprzęt PCJeżeli Twój sprzęt PC został odtransportowany do serwisu w ramach świadczenia assistance przez specjalistę ds. PC, na Twoją prośbę organizujemy i pokrywamy koszty użyczenia sprzętu PC o podobnej specyfice na czas naprawy, ale nie dłużej niż przez 5 dni od daty jego zabrania. Użyczony sprzęt PC zwracasz po dostarczeniu Twojego naprawianego urządzenia. Nie możemy zagwarantować, że użyczony będzie dokładnym odpowiednikiem Twojego sprzętu PC, jednakże dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić Ci porównywalny sprzęt o podobnej parametrycznej specyfikacji. |
1 raz w okresie ochrony |
Infolinia o usługodawcach oraz infolinia remontowo-budowlanaZa pośrednictwem Centrum Alarmowego świadczymy usługi informacyjne w zakresie: 1) infolinii o usługodawcach, w ramach której otrzymujesz dostęp do danych teleadresowych przedsiębiorców świadczących usługi: ślusarskie, hydrauliczne, dotyczące urządzeń i instalacji grzewczych, elektryczne, dekarskie, szklarskie, stolarskie, murarskie, malarskie, glazurnicze, parkieciarskie. 2) infolinii remontowo-budowlanej, w ramach której otrzymujesz dostęp do: - informacji o formalnościach administracyjno-prawnych, jakich trzeba dokonać przy zakupie nieruchomości, - informacji o podatkach w zakresie związanym z nabyciem i sprzedażą nieruchomości, - informacji teleadresowych o usługodawcach Centrum Alarmowego - informacji teleadresowych urzędów gmin, - informacji teleadresowych placówek banków, - informacji teleadresowych sklepów z materiałami budowlanymi. |
bez limitu |
KUP ONLINE |
Jak kupić ubezpieczenie?
Kup online
Wybierz produkt, który Cię interesuje i kup ubezpieczenie online
Najczęściej zadawane pytania |
---|
Ile razy w roku i do jakiej kwoty mogę naprawić swój sprzęt? |
Naprawa sprzętu AGD/RTV - pokrywamy koszty naprawy sprzętu AGD/RTV do łącznej kwoty 500 zł na 1 naprawę, do 2 razy w 12-miesięcznym okresie odpowiedzialności.
Naprawa sprzętu PC - pokrywamy koszty naprawy sprzętu PC do łącznej kwoty 300 zł na 1 naprawę w 12-miesięcznym okresie odpowiedzialności. Ewentualne koszty części zamiennych niezbędnych do naprawy pokrywamy tylko do wysokości limitu świadczenia. |
Jacy fachowcy są w zakresie ubezpieczenia? |
W ramach ubezpieczenia masz zapewnioną pomoc: hydraulika, elektryka, dekarza, murarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych, specjalisty w zakresie PC oraz RTV/AGD; w przypadku zdarzenia losowego w miejscu zamieszkania.
Pomoc otrzymasz od odpowiedniego specjalisty ze względu na rodzaj szkody, która zdarzyła się w Twoim miejscu zamieszkania. |
Czy ubezpieczenie dotyczy każdego sprzętu? |
Wiek Twoich sprzętów nie może przekraczać 5 lat od daty produkcji. Aby stwierdzić wiek sprzętu, należy okazać dowód zakupu lub gwarancję producenta. Jeśli nie posiadasz tych dokumentów, wiek sprzętu PC oraz RTV/AGD zweryfikuje specjalista na nasz koszt. |
Czy ubezpieczenie pokrywa koszty części zamiennych sprzętu? |
Tak, pokrywamy koszty części zamiennych w zakresie naprawy sprzętu PC oraz RTV/AGD do wysokości limitu świadczeń. |
Jak mam uzyskać pomoc w przypadku awarii sprzętu? |
Skontaktuj się z Centrum Alarmowym pod numerem +48 71 727 02 30. |
Poznaj pełną ofertę ubezpieczeniową TU Europa
Warto wiedzieć - słownik pojęć ubezpieczeniowych
Jak wybrać ubezpieczenie od awarii domowej