tylko wtedy, kiedy tego potrzebujesz
ochrona zadziała od momentu opłacenia składki
aż 11 pakietów ubezpieczeń do wyboru
to nowoczesna aplikacja, która umożliwia zakup ochrony w szybki i wygodny sposób, tylko na czas, w którym będziesz tego potrzebować. Wybierz spośród dostępnych opcji ubezpieczeń krótkoterminowych: ochrona trwająca przez 4, 8, 12, 24 godzin albo od 2 do 30 dni. Już nie musisz się martwić, czy zdążysz kupić ubezpieczenie przed wyjazdem – możesz to zrobić w ostatniej chwili, w dowolnym miejscu i o dowolnej porze!
Jeśli obawiasz się przypadkowego uszkodzenia lub kradzieży swoich sprzętów mobilnych i RTV – zapoznaj się z ofertą ubezpieczenia sprzętów.
Jeśli jesteś mniej lub bardziej aktywną osobą, uprawiasz różnorodne dyscypliny sportowe lub po prostu chętnie się ruszasz, chcesz zabezpieczyć swój rower przed kradzieżą lub potrzebujesz ubezpieczenia w trakcie zagranicznych wyjazdów – w tej kategorii znajdziesz ochronę dla siebie!
Jeśli chcesz ochrony ubezpieczeniowej na wypadek poniesienia kosztów w razie rezygnacji z udziału w podróży czy imprezie kulturalnej lub podróżujesz pociągiem, samolotem i obawiasz się opóźnień - zobacz, co oferujemy Ci w tej kategorii.
Jeśli chcesz zapewnić ochronę swojemu pupilowi w razie nieszczęśliwego wypadku oraz chronić siebie przed skutkami wyrządzonej przez niego szkody - w kategorii Pies i kot znajdziesz ubezpieczenie dedykowane dla Ciebie i Twojego zwierzęcia.
Jeśli obawiasz się przypadkowego uszkodzenia lub kradzieży swoich sprzętów mobilnych i RTV – zapoznaj się z ofertą ubezpieczenia sprzętów.
Jeśli jesteś mniej lub bardziej aktywną osobą, uprawiasz różnorodne dyscypliny sportowe lub po prostu chętnie się ruszasz, chcesz zabezpieczyć swój rower przed kradzieżą lub potrzebujesz ubezpieczenia w trakcie zagranicznych wyjazdów – w tej kategorii znajdziesz ochronę dla siebie!
Jeśli chcesz ochrony ubezpieczeniowej na wypadek poniesienia kosztów w razie rezygnacji z udziału w podróży czy imprezie kulturalnej lub podróżujesz pociągiem, samolotem i obawiasz się opóźnień - zobacz, co oferujemy Ci w tej kategorii.
Jeśli chcesz zapewnić ochronę swojemu pupilowi w razie nieszczęśliwego wypadku oraz chronić siebie przed skutkami wyrządzonej przez niego szkody - w kategorii Pies i kot znajdziesz ubezpieczenie dedykowane dla Ciebie i Twojego zwierzęcia.
Pytania i odpowiedzi |
Co zrobić, jeśli zapomnę hasła albo PIN-u do konta? |
Jeśli zapomnisz hasła skorzystaj z opcji „Nie pamiętam hasła” na ekranie logowania. Otrzymasz wiadomość e-mail z tymczasowym hasłem do konta, które należy zmienić. Jeśli zapomnisz PIN-u i 3 razy niepoprawnie go wpiszesz, aplikacja poprosi Cię o zalogowanie się za pomocą loginu oraz hasła do konta. Następnie będziesz mógł ustawić swój nowy numer PIN. W przypadku problemów skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 71 36 92 100 lub mailowo app2u@tueuropa.pl. |
Z kim się kontaktować w przypadku problemów technicznych z aplikacją? |
Jeśli masz problemy techniczne z aplikacją, skontaktuj się z nami: • Telefonicznie: +48 71 36 92 100 w godz. 8:00-20:00 od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-18:00 w soboty, • Mailowo: app2u@tueuropa.pl • Lub wypełniając formularz na www: https://tueuropa.pl/app2u-kontakt-formularz.htm |
Do jakich produktów i jak często muszę robić zdjęcia? |
Abyśmy mogli ubezpieczyć rower, sprzęt RTV, sprzęt mobilny, sprzęt narciarski lub snowboardowy oraz Twojego psa lub kota, należy wykonać ich zdjęcia. Zwróć uwagę, żeby były one wyraźne i aby wykonać je zgodnie ze wskazówkami w aplikacji. Dodatkowo, przy zakupie pakietu Kradzież roweru, jeżeli będziesz zmieniać miejsce postoju roweru, w czasie, kiedy świadczymy ochronę - pamiętaj, żeby ponownie wykonać jego zdjęcie przez aplikację. Zwróć uwagę, aby na zdjęciu było widoczne, że rower jest przypięty właściwym zabezpieczeniem przekciwkradzieżowym. Jeśli dojdzie do szkody – nie później niż do 6 godzin od zdarzenia lub chwili, w której dowiedziałeś się o nim, wykonaj przez aplikację zdjęcia uszkodzonego sprzętu, a w razie jego utraty – zdjęcia miejsca zdarzenia. |
Jak zapłacić za ubezpieczenie? |
Po wyliczeniu składki za ubezpieczenie, produkt trafia do koszyka. Płatności dokonujesz z poziomu koszyka po zaznaczeniu niezbędnych oświadczeń. Bezpieczeństwo płatności zapewnia PayU. Możesz wybrać najwygodniejszą dla siebie formę płatności składki za ubezpieczenie: karta kredytowa lub debetowa, szybki przelew on-line lub blik. |
Jak zgłosić szkodę? |
Proces zgłoszenia szkody odbywa się poprzez zakładkę „Zgłoś szkodę”, która znajduje się w menu Moje konto. Należy wybrać odpowiedni rodzaj pakietu oraz ryzyka, z którego chcesz zgłosić szkodę. Jeśli korzystasz z pakietu Turysta i pilnie potrzebujesz pomocy – koniecznie skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerami telefonów: +48 22 568 98 28 lub +48 71 36 92 100. Uwaga! W przypadku pakietów: Rowerzysta, Kradzież roweru, Narciarz/ Snowboardzista, Sprzęt mobilny, Sprzęt RTV: pamiętaj, aby zrobić zdjęcia uszkodzonego przedmiotu i/lub miejsca zdarzenia w ciągu 6 godzin od zdarzenia. Zdjęcia należy zrobić przez aplikację app2U, zakładka Moje polisy. |
Co to jest Biblioteka w aplikacji? |
Biblioteka – to miejsce w aplikacji, gdzie możesz gromadzić dane swoje oraz osób i przedmiotów, które ubezpieczasz. Została stworzona po to, abyś nie musiał ich za każdym razem wypełniać kupując nowe ubezpieczenie. W bibliotece będą przechowywane dane niezmienne, takie jak imię, nazwisko, data urodzenia, nr seryjny, data zakupu sprzętu itp. |
Zapoznaj się z ofertą i warunkami ubezpieczenia