STRATEGIA EUROPY UBEZPIECZENIA
Reagujemy na zmieniające się potrzeby naszych Klientów oraz Partnerów i dostosowujemy do nich sposoby działania, a także rozwiązania produktowe. Dlatego nasza strategia obejmuje dwa kierunki działalności: B2B oraz B2B2C.

W B2B2C celem Europy Ubezpieczenia jest zbudowanie, w oparciu o potrzeby konsumentów, innowacyjnej oferty produktów tzw. standalone oraz jej sprzedaż w ramach strategii multi i omnichannel we wszystkich dostępnych kanałach (kanał naziemny, Call Center, internet, aplikacje mobilne).
Skuteczna sprzedaż produktów jest możliwa dzięki współpracy Europy Ubezpieczenia z partnerami z branży finansowej oraz poza-finansowej, tzw. affinity (m.in. sieciami sklepów detalicznych, operatorami telefonii komórkowej oraz innymi dysponentami platform relacyjnych z dużymi bazami klientów).
Naszą strategię najlepiej wyraża misja, która mówi, że spełniając oczekiwania współczesnych Klientów dążymy do osiągnięcia pozycji lidera technologii i innowacji w branży ubezpieczeniowej.

- I Rekomendacja dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi,
- II Rekomendacja w sprawie dobrych praktyk w zakresie ubezpieczeń finansowych powiązanych z produktami bankowymi zabezpieczonymi hipotecznie,
- III Rekomendacja dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń z elementem inwestycyjnym lub oszczędnościowym.