Spokojnie to tylko awaria

Opublikowano

Mało kto sprosta dziś mitycznej roli złotej rączki. Sprzęty domowe są jednak tak skomplikowane, że raczej nie ma się czego wstydzić. Ciężko być bohaterem domu, który zajmie się elektrycznością, hydrauliką, parkietem i jeszcze naprawi komputer.

Naprawa zaawansowanych technologicznie sprzętów wymaga specjalistów. Może się przecież okazać, że na pralce, którą posiadamy, zna się tylko kilku fachowców w mieście, a nasz komputer ma wyjątkowo rzadką usterkę.

Można jednak mieć to wszystko pod kontrolą. Jak to zrobić? Wystarczy wykupić ubezpieczenie assistance i fachowcy będą dostępni dla nas od zaraz.

Co zawiera ubezpieczenie Fachowiec od zaraz? 

Pomoc specjalisty w przypadku zdarzenia losowego. W czasie dwunastomiesięcznej ochrony zapewnione mamy dwie interwencje fachowca. Koszt każdej z nich refundowany jest do wysokości 500 zł.

W pakiecie mamy także naprawę sprzętu RTV/AGD w przypadku awarii. Tak samo jak ze zdarzeniami losowymi: w trakcie rocznej ochrony zapewnione mamy dwie naprawy sprzętu elektrycznego i koszt każdej z nich refundowany jest do wysokości 500 zł.

Dodatkowo w ciągu roku zapewnioną mamy jedną naprawę sprzętu PC do wysokości 300 zł.

Jak działa ochrona Assistance?

Otrzymujemy pomoc specjalistów w przypadku awarii sprzętu RTV, AGD, PC na okres 12 miesięcy.

Wystarczy jeden telefon do Centrum Alarmowego, by otrzymać fachową pomoc we własnym domu - 24h/dobę, przez cały rok. W razie awarii ubezpieczyciel pokrywa koszt części zamiennych do wysokości sumy ubezpieczenia. 

Co jeszcze zapewnia ochrona Assistance?

Transport, dozór i przechowywanie mienia

Jeśli w naszym miejscu zamieszkania wystąpiło zdarzenie losowe, ale mienie nie uległo zniszczeniu lub uszkodzeniu, a jest konieczność jego zabezpieczenia, Centrum Alarmowe zorganizuje transport i dozór. Ubezpieczyciel może też przechować mienie we wskazanym przez nas miejscu – wszystko to bez dodatkowych kosztów (do określonych w OWU limitów).

Zdalna pomoc PC

Specjalista zapewni zdalną pomoc PC. Polega ona na połączeniu się z naszym komputerem i wsparciu w codziennym użytkowaniu sprzętu i oprogramowania, a nawet w instalacji oprogramowania (aktualizacje, antywirusy, firewall, systemy operacyjne, programy użytkowe). Maksymalny czas rozmowy ze specjalistą ds. PC wynosi 60 minut.

Zastępczy sprzęt PC

Jeżeli nasz sprzęt PC został odtransportowany do serwisu w ramach świadczenia assistance, na życzenie ubezpieczonego ubezpieczyciel może zorganizować i pokryć koszty użyczenia sprzętu PC o podobnej specyfice na czas naprawy, nie dłużej niż przez 5 dni od daty odtransportowania sprzętu PC do serwisu.

Infolinia o usługodawcach oraz infolinia remontowo-budowlana

Za pośrednictwem Centrum Alarmowego udzielane są informacje o usługodawcach, którzy pomogą rozwiązać nasze problemy. Otrzymamy tam kontakty między innymi do firm świadczących usługi: ślusarskie, hydrauliczne, dotyczące urządzeń i instalacji grzewczych, elektryczne, dekarskie, szklarskie, stolarskie, murarskie, malarskie, glazurnicze i parkieciarskie.

A teraz najważniejsze: to wszystko za jedyne 25 zł miesięcznie!

  • Oceń ten artykuł
    oceń pierwszy!
  • Podziel się