AKTUALNOŚCI

05.03.2013

Tutum.pl – Grupa Ubezpieczeniowa Europa otwarta na direct

Innowacyjny market ubezpieczeniowy tutum.pl, przeznaczony dla klientów indywidualnych, uruchomiła właśnie Grupa Ubezpieczeniowa Europa, skoncentrowana dotąd na bancassurance. Proste produkty, przejrzyste opisy, cena skalkulowana już na początku zakupu bez odsyłania na infolinię oraz lekka, zabawna formuła serwisu – to wyróżniki tego projektu, który czerpie z najlepszych zachodnich wzorców.

Wejście w direct to realizacja strategii Grupy Europa, zakładającej wzmocnienie obecności w segmencie klientów indywidualnych. Serwis tutum.pl wraz z systemem sprzedaży został stworzony specjalnie właśnie dla tego kanału. Umożliwia wybór odpowiedniego ubezpieczenia wszystkim tym, którzy decydują się na samodzielny zakup. Market oferuje polisy turystyczne, zdrowotne, na życie i specjalne, np. dla rowerzystów, a docelowo ma zawierać najszerszą na rynku propozycję produktów ubezpieczeniowych. Serwis jest wspierany przez call centre, dedykowane specjalnie dla tego projektu. 

- Przygotowując market ubezpieczeniowy inspirowaliśmy się najlepszymi wzorcami z krajów, gdzie direct od wielu lat dynamicznie się rozwija. Udowodnimy, że zakup ubezpieczenia nie musi być skomplikowany. Zamierzamy rozbudowywać ofertę, aby była jak najbardziej kompleksowa – mówi Przemysław Ćwikła, dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy Ubezpieczeniowej Europa. 

Tutum.pl to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy szukają szybkiego dostępu do przejrzystej informacji i możliwości błyskawicznego zakupu ubezpieczenia, bez konieczności zapoznawania się ze skomplikowanymi dokumentami, czy wizyty w placówce ubezpieczyciela. Lekki charakter serwisu podkreśla brand hero – tygrys Tutum, który jest wirtualnym przewodnikiem po świecie ubezpieczeń. 

- Naszym celem jest mówienie w prosty i zrozumiały sposób o tematach, w które konsumenci nie zawsze chcą się zagłębiać. Dajemy możliwość poznania oferty i zakupu ubezpieczenia w maksymalnie krótkim czasie, w każdej chwili, aby klienci czuli się bezpiecznie w każdej życiowej sytuacji – dodaje Przemysław Ćwikła. 

Szybkiego zakupu ubezpieczenia można dokonać już w kilka minut, dokonując płatności elektronicznej i otrzymując potwierdzenie zakupu na skrzynkę e-mail oraz na telefon w postaci sms. Serwis wyposażony jest w szereg zabezpieczeń, które gwarantują pełne bezpieczeństwo transakcji. Nowa marka Grupy Europa dostępna jest na platformie internetowejhttp://www.tutum.pl , a także w serwisie facebook: http://www.facebook.com/tutum.
  
Direct w Polsce rośnie. W 2012 r. Polacy zawarli aż 5,2 mln. polis przez telefon i internet. To niemal o 300 tys. więcej niż rok wcześniej. Na ubezpieczenia direct wydali prawie 1,2 mld. zł, czyli o ponad 10 proc. więcej niż w poprzednim roku (dane PIU).
Wszelkie prawa zastrzeżone © TU Europa SA 2017