Skip to main content
Od ponad 25 lat w Polsce
Ubezpieczenie online w 5 minut
Szybka wypłata odszkodowania

AKTUALNOŚCI

25.04.2013

Europejski Zysk – pierwsza polisolokata na rynku direct

Polisolokata Europejski Zysk to pierwsze ubezpieczenie o charakterze oszczędnościowym dostępne na rynku direct. Oferuje je serwis ubezpieczeniowy tutum.pl, będący marką Grupy Ubezpieczeniowej Europa. Europejski Zysk łączy inwestycję z ubezpieczeniem na życie i dożycie.

Polisolokata została przygotowana przez Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa S.A. Aby ją kupić, wystarczy wejść na stronę tutum.pl i wykonać 3 proste kroki on-line. Cały proces zapoznania się z produktem i zakupu klient przechodzi samodzielnie. Umowa jest zawierana przez Internet, bez konieczności wychodzenia z domu i oczekiwania na dokumenty od kuriera. Klient otrzymuje polisę mailem, a potwierdzenie wpłaty sms-em.

- Zgodnie z zasadą tutum.pl produkty dostępne w tym serwisie ubezpieczeniowym są proste, a ich opisy oraz konstrukcja klarowna i zrozumiała dla przeciętnego klienta. Tą ideą kierowaliśmy się wprowadzając do oferty pierwszą polisolokatę na rynku direct - mówi Przemysław Ćwikła, dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Europa S.A. 

Polisolokata Europejski Zysk jest oferowana na okres 6 miesięcy, a jej oprocentowanie stałe wynosi 4,05 proc. w skali roku. Wypracowane odsetki są zwolnione z podatku od zysków kapitałowych. Minimalna kwota składki to tylko 1 000 zł, płatna jednorazowo. Atutem tego produktu jest zwolnienie odsetek z podatku od zysków kapitałowych, który obowiązuje przy lokatach bankowych. Europejski Zysk jest przeznaczony dla każdego, kto nie ukończył 79 lat. Produkt zapewnia zarówno zysk, jak i ochronę życia. 

Tutum.pl to innowacyjny market ubezpieczeniowy, uruchomiony w lutym b.r. przez Grupę Ubezpieczeniową Europa, który oferuje ubezpieczenia dla klientów indywidualnych: turystyczne, zdrowotne, na życie, inwestycyjne i specjalne, np. dla rowerzystów. Proste produkty, przejrzyste opisy, cena skalkulowana już na początku zakupu bez odsyłania na infolinię oraz lekka, zabawna formuła serwisu – to wyróżniki tego projektu. Wejście Grupy Europa, która dotąd koncentrowała się na segmencie bancassurance, w direct to realizacja strategii, zakładającej wzmocnienie obecności w segmencie klientów indywidualnych.