Skip to main content
Od ponad 25 lat w Polsce
Ubezpieczenie online w 5 minut
Szybka wypłata odszkodowania

AKTUALNOŚCI

07.04.2016

TU na Życie Europa na podium rankingu Instytucja Roku 2016

W pierwszym odczycie rankingu „Instytucja Roku 2016” Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa zajęło 3. miejsce w kategorii „Zdalne kanały kontaktu”.

Tegoroczna edycja rankingu po raz pierwszy obejmuje ubezpieczycieli oferujących ubezpieczenia na życie. Wysoka 3. pozycja TU na Życie Europa w pierwszej fali badania potwierdza, jak dużą wagę przykłada firma do poziomu obsługi klienta, niezależnie od preferowanej przez niego formy kontaktu.

TU na Życie Europa systematycznie wdraża rozwiązania technologiczne, które są odpowiedzią na potrzeby konsumentów. W 2014 r. przebudowany został serwis internetowy www.tueuropa.pl. Jego nowa odsłona wykorzystuje technologię RWD, pozwalającą na wygodne wyświetlanie strony na urządzeniach mobilnych. Od marca br. klienci mogą także, na razie testowo, rozmawiać z konsultantami poprzez czat umieszczony na stronie www.

- Sukces nie opiera się tylko na technologii, która dziś jest łatwo dostępnym narzędziem, lecz na personalnym podejściu do obsługi klienta, dbałości o jego satysfakcję i wygodę. Na bieżąco analizujemy, ile spraw wpływa do nas poprzez infolinię, drogą mailową oraz poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej i na tej podstawie elastycznie organizujemy pracę Biura Obsługi Klienta. Wszystko po to, by przy każdym kontakcie z firmą konsument był obsługiwany na najwyższym poziomie – mówi Grzegorz Bors, wiceprezes TU na Życie Europa. - Inwestujemy także w rozwój konsultantów i poprawiamy procedury. Jakość obejmuje bowiem u nas nie tylko etap sprzedaży ubezpieczeń, ale także obsługi produktu – dodaje Grzegorz Bors.

Biuro Obsługi Klienta umożliwia klientom kontakt z konsultantami poprzez zróżnicowane kanały od poniedziałku do soboty. Telefoniczny dostęp do produktów ubezpieczeniowych TU na Życie Europa zapewniony jest pod numerami 801 500 300 lub 71 36 92 887 i stanowi obecnie najpopularniejszą formę kontaktu. Rośnie znaczenie dostępu on-line poprzez formularz kontaktowy, e-mail i czat z konsultantem. Klienci mogą skorzystać także z obsługi w centrali firmy lub w biurach regionalnych albo wysłać pismo drogą pocztową.

Ranking „Instytucja Roku”, stworzony przez ekspertów portalu www.mojebankowanie.pl, bada jakość obsługi w bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych i firmach telekomunikacyjnych. Tegoroczny ranking firm ubezpieczeniowych obejmuje 43 podmioty i składa się z 6 cyklicznych odczytów, co zapewnia miarodajność wyników.

Wszystkie informacje o rankingu oraz wyniki są dostępne na stronie www.instytucjaroku.pl.