
Ubezpieczenie wyświetlacza telefonu
Czy wiesz, że 8 na 10 usterek telefonów to uszkodzenia wyświetlacza?Bądź mądry przed szkodą i ubezpiecz wyświetlacz Twojego telefonu!
Screenity:
Wymienia wyświetlacz na nowy do sumy ubezpieczenia
Ubezpiecza zarówno nowe telefony, jak i starsze (np. 2-letnie)
Obejmuje każde przypadkowe uszkodzenie
Zapewnia serwis door to door
Kosztuje tylko 12 zł/miesiąc

Z aplikacją Screenity ubezpieczysz swój telefon, nie wychodząc z domu


2. Zakup
Ubezpieczenie kupisz w prosty sposób za pomocą aplikacji. Twoja polisa będzie w niej dostępna w każdej chwili.

4. Naprawa
Dzięki usłudze door-to-door nie musisz tracić czasu na dostarczenie i odbiór telefonu. Zrobimy to za Ciebie!






1. Weryfikacja
Abyśmy mogli sprawdzić, czy Twój telefon nie został wcześniej uszkodzony, wystarczy, że za pomocą aplikacji przejdziesz krótki test sprawdzający.

3. Zgłoszenie szkody
W razie uszkodzenia wyświetlacza zadzwoń do nas za pomocą aplikacji, a my wyślemy do Ciebie kuriera.
Czym grozi uszkodzenie wyświetlacza?
Uszkodzenie wyświetlacza potrafi zupełnie uniemożliwić korzystanie z telefonu. Oznacza to między innymi:

co najmniej kilka dni bez telefonu

stratę czasu na szukanie serwisu oraz zawożenie i odbieranie telefonu

wysokie koszty naprawy
Jak to działa?
Tak wygląda aplikacja
Pytania i odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi |
Czy ochrona obejmuje porysowanie wyświetlacza? |
W przypadku, jeśli uszkodzenie wyświetlacza jest powierzchowne o charakterze estetycznym, np. porysowania, zadrapania, odbarwienia i nie ma ono wpływu na prawidłowe funkcjonowanie Twojego smartfonu, wówczas ochrona ubezpieczeniowa nie obejmuje takiego zdarzenia. Jeśli zaś Twój wyświetlacz ulegnie pęknięciu, ma to wpływ na prawidłowe funkcjonowanie smartfona i ochrona jest zapewniona. Szczegółowe informacje na temat wyłączeń przeczytasz w § 8 OWU. |
Dlaczego dostaję odmowę, skoro mam sprawny wyświetlacz? Co może spowodować odrzucenie wniosku? |
Jest kilka możliwych przyczyn negatywnego wyniku testu, mimo tego że wyświetlacz nie jest uszkodzony. Poniżej najczęstsze przyczyny takiej sytuacji:
Jeśli przy kolejnej próbie, mimo usunięcia powyższych przyczyn, nadal otrzymasz negatywną odpowiedź, skontaktuj się z infolinią, wysyłając wiadomość e-mail na adres screenity@tueuropa.pl z opisem problemu. Niezwłocznie zajmiemy się wyjaśnieniem zgłoszonej przez Ciebie sprawy. |
Kiedy otrzymam zwrot środków w przypadku odmowy objęcia ubezpieczeniem? |
W przypadku odmowy objęcia ochroną ubezpieczeniową składka zwrócona zostanie niezwłocznie, do 5-ciu dni roboczych licząc od daty otrzymania negatywnej odpowiedzi. |
Czy w przypadku wymiany wyświetlacza tracę gwarancję producenta? |
Informacja o tym, w jakich sytuacjach gwarancja producenta przestaje obowiązywać, powinna znajdować się m.in. w karcie gwarancyjnej urządzenia i na stronie internetowej producenta. Pamiętaj, iż gwarancja producenta w przypadku iPhone wynosi 12 miesięcy, natomiast dla każdego innego urządzenia - 24 miesiące. |
Jeśli wymienię telefon (w ramach gwarancji producenta), czy ubezpieczenie nadal trwa? |
Wymiana telefonu nie powoduje utraty ochrony ubezpieczeniowej. Wystarczy przesłać do nas raport wymiany/naprawy sprzętu wydany przez serwis lub sprzedawcę mailowo na adres:screenity@tueuropa.pl lub pisemnie na nasz adres korespondencyjny w terminie 30 dni od wymiany/naprawy. Do przesłanej wiadomości dołącz następuje informacje:
|
Jak mogę zrezygnować z ubezpieczenia? |
Rezygnację z ubezpieczenia możesz przesłać mailowo na adres screenity@tueuropa.pl, jak również pisemnie na nasz adres korespondencyjny, podając następujące dane:
Pamiętaj, że rezygnację z ubezpieczenia może złożyć tylko osoba, która zakupiła ubezpieczenie. |
W jaki sposób mogę zgłosić szkodę? |
W przypadku uszkodzenia wyświetlacza możesz zgłosić szkodę, wybierając jeden z poniżej wymienionych sposobów:
|
W jakim czasie po zgłoszeniu szkody mój telefon zostanie ode mnie odebrany i ile zajmie naprawa (to znaczy po jakim czasie dostanę go z powrotem)? |
To, co nas wyróżnia to działanie zgodnie z zasadą door to door. Odbierzemy, naprawimy i zwrócimy Ci Twój sprzęt do domu. W ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od zgłoszenia szkody Twój sprzęt zostanie odebrany na nasz koszt. Dołożymy wszelkich starań, żeby Twój telefon został naprawiony jak najszybciej, średni czas naprawy to 10 dni roboczych. |
Do jakiej kwoty pokryjecie koszty naprawy wyświetlacza? |
Suma ubezpieczenia wynosi 1000 zł, do tej kwoty naprawimy bądź wymienimy Twój wyświetlacz, lub wypłacimy świadczenie pieniężne do sumy ubezpieczenia. Z naszych badań wynika, że te kwoty w aż 95% przypadkach pokrywają w całości naprawę bądź wymianę wyświetlacza. |
Co w sytuacji, gdy naprawa będzie droższa? |
Jeśli kwota naprawy lub wymiany wyświetlacza przekroczy wysokość sumy ubezpieczenia, czyli 1000 zł, możesz skorzystać z dwóch opcji:
|
Czy korzystacie z autoryzowanego serwisu? |
Zlecamy naprawę serwisowi, który jest rozumiany jako punkt obsługi i naprawy urządzeń, realizujący naprawy wyświetlaczy objętych ochroną ubezpieczeniową. Może to być również nieautoryzowany punkt serwisowy, jednak w każdym przypadku jest to profesjonalny serwis zgodny z naszymi standardami. |