AKTUALNOŚCI
10.06.2013Informacja dla Klientów biura podróży R’tur
W związku z oświadczeniem Zarządu R’tur Sp. z o.o., wydanym w dniu 7 czerwca 2013 r. dotyczącym złożenia oświadczenia o niewypłacalności spółki R’tur i zawieszenia działalności touroperatorskiej oraz sprzedaży wycieczek, informujemy, że Klienci R’tur byli objęci gwarancją ubezpieczeniową, której udzieliło Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A.
Jej beneficjentem jest Marszałek Województwa Mazowieckiego, do którego Klienci powinni kierować roszczenia w sprawie szkód związanych z imprezami wykupionymi w R’Tur:
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Departament Kultury, Promocji i Turystyki
ul. Okrzei 35
03-715 Warszawa
e-mail: rtur@mazovia.pl
Ponieważ gwarancja wydana przez TU Europa S.A. obowiązywała do dn. 31 maja 2013 r., oznacza to, że ubezpieczyciel odpowiada za imprezy sprzedane przez R’tur wyłącznie do ostatniego dnia maja. Roszczenia można zgłaszać do 365 dni po tej dacie.
Zarząd TU Europa S.A.
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Departament Kultury, Promocji i Turystyki
ul. Okrzei 35
03-715 Warszawa
e-mail: rtur@mazovia.pl
Ponieważ gwarancja wydana przez TU Europa S.A. obowiązywała do dn. 31 maja 2013 r., oznacza to, że ubezpieczyciel odpowiada za imprezy sprzedane przez R’tur wyłącznie do ostatniego dnia maja. Roszczenia można zgłaszać do 365 dni po tej dacie.
Zarząd TU Europa S.A.