Skip to main content
Od ponad 25 lat w Polsce
Ubezpieczenie online w 5 minut
Szybka wypłata odszkodowania

AKTUALNOŚCI

19.05.2016

„Faworyci Konsumentów" premiują inwestorów

 Klienci, którzy zainwestowali w produkt strukturyzowany „Faworyci Konsumentów”, otrzymali blisko 13 proc. premii. Został on stworzony przez Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa we współpracy z Eurobankiem i był dostępny w formie ubezpieczenia na życie i dożycie.

Konstrukcja „Faworytów Konsumentów” opierała się na bezpiecznej konstrukcji, w skład której wchodziła lokata oraz produkt strukturyzowany. Lokata o promocyjnym oprocentowaniu była zakładana na czas trwania zapisów na produkt. Następnie wypracowane odsetki przekazywane były na konto osobiste, a kapitał lokaty na inwestycję.

Wysokość zysku z inwestycji była uzależniona od notowań akcji 5 globalnych spółek - gigantów branży spożywczej: McDonald’s, Coca-Cola, Heineken, Danone, Nestle. Produkt umożliwiał osiągnięcie nawet do 25 proc. zysku z części inwestycyjnej w sytuacji korzystnych notowań spółek. Minimalna kwota inwestycji wynosiła 5000 złotych. Klienci nie ponosili opłat wstępnych za przystąpienie do ubezpieczenia. Podczas okresu ubezpieczenia zostali objęci ochroną ubezpieczeniową przez TU na Życie Europa. Po jego zakończeniu otrzymali gwarantowane świadczenie z tytułu dożycia do końca okresu odpowiedzialności w wysokości 100,1% zainwestowanej kwoty wraz z wypracowaną premią.

Klienci mogli zainwestować w „Faworytów Konsumentów” we wrześniu 2013 r. Czas trwania produktu to 2,5 roku. W tym okresie wypracował on prawie 13 proc. premii, co przełożyło się na 5,1 proc. w skali roku. Dodatkowo produkt dawał klientom ubezpieczenie na wypadek zgonu w wyniku nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego.

TU na Życie Europa S.A. wchodzi w skład Grupy Ubezpieczeniowej Europa. Specjalizuje się w bancassurance - ubezpieczeniach oferowanych klientom we współpracy z bankami i instytucjami pośrednictwa finansowego.