start

Strona główna

Kariera

Jak wygląda rekrutacja

JAK WYGLĄDA REKRUTACJA         

Proces rekrutacji ma kilka standardowych etapów.                                        Przyjazna Rekrutacja

Etap 1. Analiza nadesłanych aplikacji
Spośród nadesłanych aplikacji wybieramy te, które najlepiej odpowiadają naszym potrzebom. Ocena dokonywana jest pod kątem doświadczenia zawodowego oraz kompetencji kandydata. Im więcej szczegółów podasz w CV, tym lepiej jesteśmy w stanie je ocenić. Zdarza się też, że na tym etapie weryfikujemy Twoje umiejętności podczas krótkiej rozmowy telefonicznej.

Etap 2. Rozmowa kwalifikacyjna
Jeśli pomyślnie przejdziesz pierwszy etap rekrutacji zadzwonimy do Ciebie z zaproszeniem na spotkanie w siedzibie naszej firmy. Jest to najważniejszy element procesu rekrutacji. Spotkanie odbywa się z Twoim przyszłym przełożonym oraz rekruterem. To moment, w którym poznajemy siebie. Porozmawiamy o Tobie, Twoich oczekiwaniach, o nas i o stanowisku, na które aplikujesz. Przybliżymy Ci naszą kulturę organizacyjną i styl pracy. Porozmawiamy także o kwestiach formalnych odnośnie zatrudnienia.  Możliwe, że na tym etapie poprosimy Cię o wykonanie zadania lub testu.

Etap 3. Druga rozmowa kwalifikacyjna
Zależnie od stanowiska, które Cię interesuje, może pojawić się jeszcze jedno spotkanie. Jest ono uzależnione od struktury organizacyjnej działu, do którego aplikujesz lub konieczności dodatkowej weryfikacji Twoich kompetencji.

Etap 4. Informacja zwrotna
Niezależnie od tego czy zdecydujemy się na współpracę, czy nie, na pewno skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo. Informację zwrotną przekazujemy zazwyczaj w ciągu trzech tygodni od spotkania.

Etap 5. Oferta zatrudnienia
Po pomyślnym zakończeniu wszystkich etapów przedstawimy Ci oferowane warunki zatrudnienia i uzgodnimy szczegóły rozpoczęcia pracy. Od tej pory zaczyna się dla Ciebie proces onboardingu, dzięki któremu poznasz naszą firmę. Będzie on kontynuowany po zatrudnieniu.

Wszelkie prawa zastrzeżone © TU Europa SA 2017