AKTUALNOŚCI
12.06.2014Najnowsze technologie dla klientów Grupy Ubezpieczeniowej Europa
Grupa Ubezpieczeniowa Europa uruchomiła nowy serwis internetowy www.tueuropa.pl. To pierwszy w Polsce portal sprzedający ubezpieczenia, zaprojektowany zgodnie z najnowszym trendem RWD, dzięki czemu zakup polisy online można z łatwością przeprowadzić także na urządzeniach mobilnych. Przebudowa witryny jest kolejnym elementem realizacji strategii Grupy, która zakłada wzmocnienie obecności w segmencie klientów indywidualnych oraz sprzedaż produktów w internecie pod jedną marką, w szerszym niż dotychczas zakresie.
Uruchamiając nowy serwis Grupa Europa postawiła na nowoczesne technologie i wysoką użyteczność. Zmianie uległa nie tylko szata graficzna, ale i cały układ witryny. Poza rolą wizerunkową pełni ona teraz funkcję sprzedażową. Serwis został zbudowany w idei RWD (Responsive Web Design), dzięki czemu naturalnie dostosowuje się do urządzeń mobilnych, zarówno tabletów, jak i smartfonów. Witrynę wyróżnia minimalistyczny i ciekawy design nawiązujący do najnowszych trendów w świecie web designu. Zdjęcia zostały przygotowane w klimacie fotografii polaroidowych z lat 90-tych. Sposób prezentowania treści oraz przejrzysta i przemyślana nawigacja umożliwia odnalezienie poszukiwanych informacji w szybki sposób już z poziomu strony głównej.
Ważnym elementem w procesie projektowania serwisu było stworzenie przejrzystej i prostej struktury nawigacji, dlatego witryna została podzielona na cztery podstawowe obszary. Część sprzedażowa umożliwia zakup przez internet produktów ubezpieczeniowych, takich jak: ubezpieczenie w podróży, inwestycyjne, nieruchomości, NNW i ubezpieczenie dla rowerzysty. W części obsługowej klient znajdzie odpowiedź na nurtujące go pytania, może zgłosić szkodę online lub reklamację oraz ma możliwość zapoznać się z poradami eksperta Grupy Europa. Część korporacyjna zawiera ważne informacje na temat firmy oraz zakładki: Centrum Prasowe, Kariera oraz Odpowiedzialność Społeczna. Ostatnia część jest dedykowana inwestycjom - znajdą się w niej nowe funkcjonalności, takie jak: porównywarka funduszy, kalkulator do produktów inwestycyjnych oraz analizy i komentarze ekspertów Grupy Europa. Wdrożenie tej zakładki planowane jest na drugą połowę br.
- Uruchomienie nowego serwisu jest kolejnym etapem w realizacji naszej strategii, która postawiła na innowacyjne rozwiązania. Dzięki nowym technologiom stajemy się jeszcze bardziej otwarci i przystępni dla naszych klientów. Możemy im zaoferować dogodny dostęp online do szerokiej oferty naszych produktów oraz szybką i kompleksową obsługę procesu sprzedażowego - mówi Alicja Hamkało, rzecznik prasowy Grupy Ubezpieczeniowej Europa.
Nowy serwis jest jednym z elementów aktywności Grupy Europa w internecie. Ubezpieczyciel uruchomił również swoje profile na portalach społecznościowych: Twitterze (@grupaeuropa), Facebooku (Grupa Europa) i Google+ (Grupa Europa).