AKTUALNOŚCI

23.07.2009

Wrócili już wszyscy Klienci TU EUROPA SA.

Do Polski powrócili turyści, którzy podpisali umowy po 15 marca z objętym gwarancją ubezpieczeniową przez Towarzystwo Ubezpieczeń EUROPA SA biurem podróży Kopernik Sp. z o. o. 

„Wiele niedogodności spotkało turystów w wyniku zaistniałej sytuacji. Najwyższym priorytetem był ich szybki, przebiegający sprawnie i w jak najmniej stresującej atmosferze powrót do Polski – mówi Bogdan Frąckiewicz. Wiceprezes Zarządu TU EUROPA SA. Towarzystwo Ubezpieczeń EUROPA SA zareagowało błyskawicznie. Uruchomiliśmy stosowne procedury tuż po otrzymaniu pierwszych sygnałów o pogarszającej się kondycji biura Kopernik Sp. z o.o. To kluczowe w tak nagłych sytuacjac”h - dodaje Wiceprezes Bogdan Frąckiewicz Towarzystwo udzieliło gwarancji ubezpieczeniowej warszawskiemu Kopernikowi Sp. z o.o. na kwotę 1 161 430 zł w zakresie pokrycia kosztów powrotu turystów do Polski i zwrotu zapłaconych kosztów imprezy. Beneficjentem tej gwarancji jest Marszałek Województwa Mazowieckiego. TU EUROPA SA przekaże do dyspozycji Marszałka na jego wezwanie środki finansowe z udzielonej gwarancji po weryfikacji przysłanych zgłoszeń i rozliczeniu kosztów powrotu klientów do kraju. Środki zostaną rozdzielone wśród klientów Biura Podróży Kopernik Sp. z o.o. z przez Marszałka. Przelot do Polski poszkodowanych turystów zorganizowany został przez Marszałka Województwa Mazowieckiego. Dodatkowo w akcji powrotu klientów Kopernika pomogły biura Oasis Tours i Exim Tours, które udostępniły miejsca w wyczarterowanych przez siebie samolotach. Ci z klientów Biura Podróży Kopernik Sp. z o.o., którzy nie zdołali już wyjechać na wakacje, powinni wnioskować o zwrot poniesionych wpłat do Marszałka Województwa Mazowieckiego za pośrednictwem TU EUROPA SA. Pomocne informacje na ten temat wraz z odpowiednim formularzem zgłoszenia szkody, znajdują się na stronie http://www.tueuropa.pl, w zakładce Obsługa Klienta.
Wszelkie prawa zastrzeżone © TU Europa SA 2017