AKTUALNOŚCI

20.02.2012

Nowe możliwości portalu transakcyjnego Grupy Europa

Grupa Ubezpieczeniowa Europa, specjalizująca się w ubezpieczeniach związanych z produktami bankowymi, wdraża nowe funkcjonalności do swojego sytemu transakcji internetowych dla partnerów dystrybuujących produkty ubezpieczeniowe. Wprowadzone ulepszenia oznaczają dla klientów m.in. szybkie wprowadzanie zmian w ich polisach i krótki czas oczekiwania na wypłatę pieniędzy. Dzięki temu zwiększy się efektywność korzystania z serwisu, a także usprawni dysponowanie produktami inwestycyjnymi.

Funkcjonująca w ramach serwisu internetowego platforma transakcyjna Grupy Europa, dedykowana jej partnerom biznesowym, została wzbogacona o dodatkowe dyspozycje i funkcjonalności. Platforma umożliwia ewidencję i obsługę klientów biznesowych oraz indywidualnych drogą elektroniczną. Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwa jest natychmiastowa wymiana informacji pomiędzy pośrednikami i systemem wewnętrznym firmy. Doradcy będą mogli teraz dokonywać zmian danych klienta w już istniejącej polisie. Rozbudowa serwisu jest efektem dialogu prowadzonego przez Grupę Europa ze swoimi partnerami. To właśnie ich uwagi, jako korzystających z serwisu, dały podstawy do wprowadzenia nowych funkcjonalności. - Nowe możliwości serwisu to kolejny krok w kierunku większego komfortu i związanej z nim funkcjonalności. Jesteśmy firmą, która postrzega innowacyjność naszych rozwiązań jako kluczową wartość w strategii rozwoju relacji bankowo-ubezpieczeniowych. Dlatego też wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i partnerów w biznesie. Tworzymy portal umożliwiający kompleksową obsługę klienta i dający dostęp do naszych produktów inwestycyjnych – mówi Alicja Hamkało, rzecznik prasowy Grupy Europa. Logując się do systemu doradcy zyskali możliwość samodzielnego wprowadzania zmian w polisie klienta, m.in. skorygowania numeru rachunku bankowego, zmiany danych klienta do ubezpieczenia oraz złożenia rezygnacji. Dzięki temu skraca się czas modyfikacji danych, co do tej pory było możliwe jedynie poprzez wypełnienie i wysłanie papierowego wniosku. Korzyści płynące z możliwości złożenia rezygnacji on-line to zdecydowane skrócenie oczekiwania przez klienta na wypłatę środków. Wyeliminowanie tradycyjnej formy przesyłania informacji wprowadza duże oszczędności czasowe i pozwala na wprowadzanie zmian w polisach w zaledwie kilka godzin. W przypadku produktów inwestycyjnych uruchomienie dyspozycji na koncie klienta powoduje jeszcze jedną zmianę. Doradca może skorzystać z prezentacji wartości finansowych do produktów inwestycyjnych. W praktyce oznacza to kolejne narzędzie, które jeszcze pełniej będzie mogło wizualizować korzyści płynące z zainwestowanego kapitału.
Wszelkie prawa zastrzeżone © TU Europa SA 2017