Skip to main content
Od ponad 25 lat w Polsce
Ubezpieczenie online w 5 minut
Szybka wypłata odszkodowania

AKTUALNOŚCI

09.09.2013

Grupa Ubezpieczeniowa Europa wprowadza klik-reklamacje

Grupa Ubezpieczeniowa Europa udostępniła swoim klientom narzędzie do zgłaszania reklamacji online. Mogą z niego skorzystać poprzez stronę korporacyjną www.tueuropa.pl, gdzie znajduje się specjalny formularz ułatwiający komunikację z firmą. To kolejny krok Grupy Europa wzmacniający działania proklienckie - na początku tego roku firma wdrożyła system zgłaszania szkód i roszczeń online.

Nowe narzędzie umożliwia wybór obszaru, w zakresie którego klient chce złożyć e-reklamację, min. składka ubezpieczeniowa, realizacja odszkodowań i świadczeń, obsługa przez podmioty działające w imieniu Europy. Ułatwia to klasyfikację zgłoszeń, natomiast zakres danych personalnych, które klient wpisuje podczas wypełniania formularza, pozwala na jego szybką identyfikację. 

- Kanał online daje także możliwość dołączenia dokumentów, na które powołuje się klient w swojej reklamacji. Po wypełnieniu formularza osoba ta otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia w formie e-maila oraz sms-a. Wszystkie sprawy przekazywane są automatycznie do Departamentu Obsługi Reklamacji – mówi Alicja Hamkało, rzecznik prasowy Grupy Ubezpieczeniowej Europa. 

Z narzędzia e-reklamacji można skorzystać wchodząc w zakładkę „Kontakt” na stronie http://www.tueuropa.pl, gdzie należy wybrać odpowiednią kategorię zapytania. Pojawiający się formularz sprawnie przeprowadzi klienta przez proces złożenia reklamacji. Konsument może wskazać preferowaną formę otrzymania odpowiedzi: elektronicznie lub pisemnie za pośrednictwem poczty. 

Na początku br. Grupa Europa wdrożyła system zgłaszania e-szkód majątkowych, osobowych, finansowych i turystycznych w ramach polis zawartych w TU Europa oraz roszczeń z ubezpieczeń na życie w TU na Życie Europa. Aplikacja rejestruje zgłoszenie i automatycznie przekazuje je do realizacji. To efekt optymalizacji procesu obsługi klientów, który zwiększa komfort osób objętych ubezpieczeniem Europy. 

Z kolei w ub.r. Grupa Europa wdrożyła nowe funkcjonalności także do swojego sytemu transakcji internetowych dla partnerów dystrybuujących produkty ubezpieczeniowe. Ulepszenia te oznaczają dla klientów m.in. szybkie wprowadzanie zmian w ich polisach i krótki czas oczekiwania na wypłatę pieniędzy. Dzięki temu zwiększyła się efektywność korzystania z serwisu, a także usprawniło dysponowanie produktami inwestycyjnymi.